Պատմություն

Ավտոմեքենա
Մարդատարներ
 Բեռնատարներ և ավտոբուսներ
Հատուկ ավտոմեքենաներ 
Իմ կարծիքով Մեքենաները


Մեքենայի ծագումը                                                                                                                Ավտոմեքենա ծագել է՝ հին հուն  avto  −լատինատառից mobilis − շարժվող, սեփական շարժիչով տրանսպորտային միջոց, որը հարմարեցված է ցամաքի վրա տեղաշարժման համար։ Լայնորեն տարածված է ողջ աշխարհում։ Ավտոմեքենաների արագ և հարմարավետ տեղաշարժման համար կառուցվում են հատուկ  կամ պինդ ծածկով ճանապարհներ։                           տրանսպորտի տեսակներ                                                                                                         Տրանսպորտի գործունեությունը ունի մի քանի տեսակետներ. անփութորեն դրանց կարող ենք բաժանել ենթակառուցվացքի  , փոխադրամիոցի և գործողության   վրա։ Ենթակառուցվածքը պարունակում է իր մեջ տրանսպորտային ցանցեր ճանապարհներ,   երկաթուղիներ, ուղեգծեր  ,ջրային  ուղիղներ, ջրանցքներ  ,խողովակաշարներ  և այլն, նաև տերմինալներ օդանավակայաններ  ,երկաթուղային կայաններ ,ավտոբուսի կանգառներ ։ Փոխադրամիջոցները ընդհանրապես ավտոմոբիլները հեծանիվներըավտոբուսներըգնացքները, և ինքնաթիռները  են։ Գործողությունը դա համակարգը ղեկավարող ուժն է, օրինակ լուսացույցի ազդանշանները, օդային երթևեկության կարգավորումները և այլն, նաև գործողության մեջ մտնում է քաղաքականությունները որոնք ֆինանսավորում են ամբողջ համակարգը օրինակ հարկ դնել բենզինի  վրա։                                                                                                                          Պատմական ակնարկ                                                                                                  Ավտոմեքենան կամ ինքնաշարժը ընդամենը 2 հարյուրամյակի պատմություն ունի։ Քամու կամ մարդու մկանային ուժով շարժման մեջ դրվող սայլակների ստեղծման փորձեր կատարել են շատ վաղուց։ Մարդիկ մտածում էին նաև այնպիսի սայլ ստեղծել, որը շարժվեր ինքնիրեն՝ առանց ձիերի։ 18-րդ դարի 2-րդ կեսին շոգեմեքանայի հայտնագործումը դրդեց ֆրանսյացի ճարտարագետ Կյունոյի   սայլի վրա շոգեմեքենա դնել, և  1769  թվականին նա ստեղծեց առաջին շոգեավտոմեքենան, որը, սակայն, շատ ծանր էր։
Ավտոմեքենայի լայն օգտագործումը՝ որպես տրանսպորտի միջոց, սկսվեց ներքին այրման  շաչժիչ  երևան գալուց (1880թվականից) հետո։ Առաջին իսկական ավտոմեքենան եռանիվ էր, այն 1885 թվականին ստեղծել է Գերմանացի ինժեներ Կառլ Բենցը ։ Դրանից հետո գերմանացի ճարտարագետ   Կառլ Բենցը ստեղծեցին քառանիվ ավտոմեքենա։
Ավտոմեքենաշինության արշալույսին մեքենաները բաց էին՝ ծածկ չունեին։ Առաջին ավտոմեքենաները նաև շատ թանկ էին, և միայն   1907 թվականին Հենրի Ֆորդ ԱՄՆ  -ի դենտրոյթ քաղաքում սկսեց հարահոս եղանակով թողարկել «Մոդել T» նոր ավտոմեքենան, որն անհամեմատ էժան էր։ Ոչ թանկ ավտոմեքենաների մեծ ընտրություն կար արդեն 1920-ական թվականների վերջին։ Հատկապես մեծ պահանջարկ ունեին փակ թափքով մոդելները։
Սկզբում ավտոմեքենաները նախատեսված էին միայն ուղևորների համար, այնուհետև դրանցով սկսեցին նաև բեռներ փոխադրել։ Բենզինային շարժիչով բեռնատարներն առաջին անգամ թողարկվեցին 1900-ական թվականներին (1914-1918), դրանք լայնորեն օգտագործվում էին բեռնափոխադրության համար։ 1920-ական թվականներին ստեղծվեցին հուսալի և հզոր դիզելային շարժիչեր, որոնք բեռնատարներում են մինչ օրս։
1960-ական թվականներին սկսեցին ավտոմեքենաների վրա տեղադրել էլեկտրոնային սարքավորումներ։ Ներկայում էլեկտրոնային համակարգով ղեկավարվող շարժիչով ավտոմեքենան գրեթե 2 անգամ ավելի խնայող է, քան կես դար առաջ։ 1990-ական թվականներից ավտոմեքենաների բազմաթիվ խոշորագույն արտադրողներ ձեռնամուխ են եղել էլեկտրամոբիլների արտադրությանը։ Ստեղծվել են նաև արևի էներգիայով մեքենաներ։  Մարդատարներ                                                                                                                     Ներկայում աշխարհում հաշվվում է ավելի քան 500 միլիոն մարդատար ավտոմեքենա, և ամեն տարի արտադրվում են ևս 50 միլիոն նորերը‌։ Մարդատար ավտոմեքենաների մեծ մասը քառանիվ է, կան նաև եռանվավորներ, իսկ մոդելներից մեկն ունի նույնիսկ 26 անիվ։ Մարդատար ավտոմեքենաները լինում են փակ թափքերով ՝ սեդանլիմուզինկուպեունիվերսալ, և վերևից բացվող թափքերով կաբրիոլետ,ֆաետոն ,լանդո նմուշների։
Բազմանպատակ ավտոմեքենաները, որոնց անվանում են նաև զբոսամեքենաներ, ամենատարողունակն են։ Լիմուզինները խոշոր, շքեղ ավտոմոբիլներ են, որոնցով սովորաբար երթևեկում են հարուստ մարդիկ։ Դրանք օգտագործվում են նաև հանդիսավոր իրադարձությունների ժամանակ, օրինակ՝ հարսանիքներում ։
Փոքրալիտրաժները ոչ մեծ ավտոմեքենաներ են, որոնք առավել խնայողական են և ունեն բարձր մանևրայնություն։
Մեքենաների մեծ մասը 2 տանող անիվներով է հետևի կամ կամ առջևի։ Սակայն կան և այնպիսիները, որոնցում տանող են բոլոր 4 անիվները, օրինակ՝ Քրոսսովեր Նիվա և այլն։ Այսպիսի քառահաղորդակ ավտոմեքենաները նախատեսված են դժվարանցանելի ճանապարհներով երթևեկելու համար։

 Բեռնատարներ և ավտոբուսներ

Բեռնատարները և ավտոբուսներն ավտոճանապարհներով ծանր բեռներ ու մեծաքանակ ուղևորներ տեղափոխող տրանսպորտային խոշոր միջոցներ են։ Ավտոբուսները մարդկանց փոխադրում են տեղական երթուղիներով, բայց կան նաև հեռավոր տարածությունների երթուղային ավտոբուսներ, որոնք հանդերձված են երկարատև ճանապարհորդության համար նախատեսնած բոլոր հարմարություններով։
Ամենածանր բեռնատարների քաշը հասնում է 40 տ-ի, իսկ անիվների թիվը՝ 16-ի։ Բեռնատարների մեծ մասի վրա տեղադրված են դիզելային շարժիչներ։ Բեռնատարները կազմված են վարորդի խցիկից շրջանակից (շասսի), որի վրա, ըստ նշանակման, ամրացված են տարբեր տեսակի թափքեր։

 Հատուկ ավտոմեքենաներ


 Ավտոմեքենաները կարող են տարբեր այլ ֆունկցիաներ ունենալ։ Կան հրշեջ ու սանիտարական, փոստային և շինարարական, ռազմական ու մարտական ավտոմեքենաներ։ Կան նաև բեռներ բեռնաթափող (ինքնաթափեր), գլանատակառներով (ցիստեռն) հեղուկները և սառնարաններով սառեցրած մթերք տեղափոխող (սառնավտո) մեքենաներ։ Դրանցից մի քանիսը կարող են տեղափոխել 60-70 տ բեռ։ Կան նաև ավտոգնացքներ, որոնք միանգամից փոխադրում են 120 տ բեռ։ Դրանք աշխատում են խոշոր կառույցներում և բաց հանքերում, փոխադրում են հող, խիչ ,հանքաքար  ։                                                                                         

 Իմ կարծիքով Մեքենաները մեր կյանքում  զբաղեցնում է իր ուրույն տեղը ։Շատ ու շատ  մեքենաները կան,մեքենաները ստեղշվաշ են տարբեր նպատակներով օրինակ ՝ բեռնատար մեքենաները ստեղծվել են բեռ տեղաթոխելու համար կամ մարդատարները, որպեսզի տեղաոխի մարդկանց մի տեղից մյուս տեղը; Եթե տրանսպորտի այլ տեսակները չլիներ մենք չէինք կարող մեր ուզածին հասնել և ամեն ինչ իրար կխառնվեր;Բայց մի կողմից լավ կլիներ, որովհետև օդը չեր կեղտոտվի  օդի կլիմամ բարենպաստկլիներ; Մեքենաները գնալով կատարելագործվում են այտ իսկ պատճառով էլ ավելի են շատանում մեքենաները։ Իմ կարծիքով պետք է ընդլայնել փոքրալիտրաժնները ;Փոքրալիտրաժները ոչ մեծ ավտոմեքենաներ են, որոնք առավել խնայողական են և ունեն բարձր մանևրայնություն։


Комментариев нет:

Отправить комментарий